تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقبال خوب مخاطب به اکران دوم «محمد رسول‌الله»/ افزایش تعداد سالن

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نورتابان درباره اقبال مخاطبین از اکران دوم فیلم محمد رسول الله (ص) در  ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: خوشبختانه در روز اول اکران که روز یکشنبه (21 آذر)  بود اکران بسیار خوبی را در کورش در سانس 17 شاهد بودیم . اقبال مخاطب به گونه‌ای بود که در روز دوشنبه (22 آذر) مجبور شدیم دو سانس 11 صبح و 23 را نیز به فیلم اضافه کنیم . فیلم در کورش هم اینک با سه سانس به نمایش درآمده و اقبال بسیار خوبی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: درخواست‌های سالن های شهرستان هم برای نمایش فیلم وجود دارد که از روز گذشته در سینما هویزه سانس 18:30 فیلم را به نمایش درمی‌آید.

بنابراین گزارش، استقبال گسترده مخاطبان در خارج از کشور از جمله کشورهای آذربایجان، ترکیه، بغداد، داغستان از فیلم همچنان ادامه دارد و همین امر باعث شده تا میزان کشورهایی که تقاضای نمایش فیلم در منطقه را داشته باشند بیشتر شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1LB5AD



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقبال خوب مخاطب به اکران دوم «محمد رسول‌الله»/ افزایش تعداد سالن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..