تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال مردم از اکران مجدد محمد رسول الله

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نورتابان درباره اقبال مخاطبین از اکران دوم فیلم محمد رسول الله (ص) در  ایران گفت: خوشبختانه در روز اول اکران که روز یکشنبه (21 آذر)  بود اکران بسیار خوبی را در کورش در سانس 17 شاهد بودیم . اقبال مخاطب به گونه‌ای بود که در روز دوشنبه (22 آذر) مجبور شدیم دو سانس 11 صبح و 23 را نیز به فیلم اضافه کنیم . فیلم در کورش هم اینک با سه سانس به نمایش درآمده و اقبال بسیار خوبی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: درخواست‌های سالن های شهرستان هم برای نمایش فیلم وجود دارد که از روز گذشته در سینما هویزه سانس 18:30 فیلم را به نمایش درمی‌آید.

بنابراین گزارش، استقبال گسترده مخاطبان در خارج از کشور از جمله کشورهای آذربایجان، ترکیه، بغداد، داغستان از فیلم همچنان ادامه دارد و همین امر باعث شده تا میزان کشورهایی که تقاضای نمایش فیلم در منطقه را داشته باشند بیشتر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال مردم از اکران مجدد محمد رسول الله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..