تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلم فداکار مشگین شهری جان دانش آموزان را نجات داد!+تصاویر

معلم فداکار مشگین شهری، آتش سوزی مدرسه شهید کاتب روستای حماملو را که بر اثر نقص فنی سیستم سوخت رسانی بخاری به وقوع پیوسته بود را مهار و جان دانش آموزان را نجات داد.

بخاری نفتی در مدرسه مشگین شهر حادثه ساز شد

فداکاری معلم مشگین شهری باعث شد تا آتش سوزی در مدرسه شهید کاتب روستای حماملو مهار شده و از آسیب رسیدن به دانش آموزان این مدرسه روستایی جلوگیری شود.

 بخاری نفتی در مدرسه مشگین شهر حادثه ساز شد <p>

ظاهر نوروی بخشدار ارشق شهرستان مشگین شهر افزود: در این حادثه که روز دوشنبه رخ داد به رغم سوختگی معلم مربوطه از ناحیه دست آسیب جدی به هیچ یک از دانش آموزان وارد نشده است.
 
او اضافه کرد: در این حادثه بر اثر نقص فنی سیستم سوخت رسانی بخاری نفتی در کلاس درس آتش سوزی بوقوع پیوست و معلم فداکار بلافاصله اقدام به مهار آتش و خارج کردن دانش آموزان از کلاس درس کرد.
 
او تشریح کرد: با وجود گاز رسانی به روستای حماملو و وجود علمک گاز در ورودی مدرسه در حال حاضر مدرسه شهید کاتب فاقد سیستم گرمایشی مناسب است.
 
وی افزود: هم اکنون برای گرمایش محیط در این مدرسه از نفت سفید استفاده می شود.

  بخاری نفتی در مدرسه مشگین شهر حادثه ساز شد</p> <p>


 
 
میرعلی رحیمی زاد ، سرپرست فرمانداری مشگین شهر نیز با قدردانی از اقدام علیرضا ساقی معلم این مدرسه گفت: در فرصت مقتضی از اقدام فداکارانه این فرهنگی تجلیل خواهد شد.

 بخاری نفتی در مدرسه مشگین شهر حادثه ساز شد</p> <p>
 

بخش ارشق در شمال شرقی مشگین شهر واقع شده و 68 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد.
 
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

ایران انلاین

اخبار مرتبط:

معلم فداکار نهاوندی جان دانش آموزش را نجات داد + عکس

خانواده معلم فداکار خاش صاحب خانه شدند + عکس

فرزند معلم فداکار سیستانی در آغوش فانی + تصاویر

معلم فداکار و شاگردش تمبر شدند + عکس

روایت همکار معلم فداکار سیستان‌ و بلوچستانی از حادثه + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلم فداکار مشگین شهری جان دانش آموزان را نجات داد!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..