تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توپ طلای چهارم رونالدو اینگونه سوژه عمر مومنی شد! +عکس

تاریخ نشر : سه شنبه 23 آذر 1395 مشاهده : 44 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

رونالدو ، مهاجم پرتغالی رئال مادرید امشب موفق به کسب چهارمین توپ طلای خود شد. اتفاقی خوشایند که حالا او را به یک قدمی لئو مسی آرژانتینی رسانده

 توپ طلای چهارم رونالدو

عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف توپ طلای چهارم رونالدو را سوژه کار خودش کرد.

 توپ طلای چهارم رونالدو

 مهاجم پرتغالی رئال مادرید امشب موفق به کسب چهارمین توپ طلای خود شد. اتفاقی خوشایند که حالا او را به یک قدمی لئو مسی آرژانتینی رسانده. رونالدو برای رسیدن به رکورد مسی باید یک توپ طلای دیگر کسب کند. مسی تا به حال 5 توپ طلا را به خانه برده و کریس رونالدو با کسب یک توپ طلای دیگر می تواند به رکورد این بازیکن برسد البته اگر در این فاصله باز هم در رقابت با مسی پیروز میدان باشد و لئو توپ طلای دیگری به دست نیاورد.

عمر مومنی کاریکاتوریست معروف در این کاریکاتور خیال آسوده مسی با داشتن 5 توپ طلا و حفظ رکوردش در رقابت با کریس رونالدو را به تصویر کشیده است.

 خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

کریس رونالدو برای چهارمین بار فاتح توپ طلای 2016 شد + تصاویر

رونمایی ازکفش‌های جدید رونالدو که با توپ طلا ست شد! + تصاویر

چهره جدید رونالدو در آستانه مراسم توپ طلا! + عکس

گریه رونالدو پس از دریافت جایزه توپ طلا + عکس

وقتی پسر کریس رونالدو هم او را دست انداخت! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توپ طلای چهارم رونالدو اینگونه سوژه عمر مومنی شد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..