تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان یزد معرفی شدند

به گزارش ایرنا ، این مسابقات دوشنبه شب در یزد در 2 رده سنی 40 تا 50 سال و بالای 50 سال در قالب هشت گروه و بصورت دوره ای و حذفی برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص و تجلیل شدند.
در رده سنی 40 تا 50 سال ، محمد حسن غدیری به مقام قهرمانی رسید و مهدی مضطرزاده و حسین حسینی خواه به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین در رده سنی بالای 50 سال نیز مقام نخست به مجید جعفری زاده رسید و محمد علی خواص و محمد کبیری فرد مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین به یدالله امیریان به عنوان مسن ترین بازیکن لوح و مدال اهدا شد و سایر نفرات برتر لوح ، مدال و تندیس مسابقات دریافت کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مراسم اختتامیه این رقابتها، پیشکسوتان را در رشته های مختلف سرمایه ورزش استان و این رشته ذکر کرد و تکریم آنها را بر همگان ضروری دانست.
مسعود شریعتی بر اهمیت ورزش در بین پیشکسوتان در رشته های مختلف در طول سال تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد تا هیات های ورزشی به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
استان یزد 47 هیات ورزشی دارد.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان یزد معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..