تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر شعبه دوم پرسپولیس در لیگ: دایی مبعلی را به استقلال نمی‌دهد!

مدیر شعبه دوم پرسپولیس در لیگ: دایی مبعلی را به استقلال نمی‌دهد!

ورزش > لیگ برتر - ایمان مبعلی حتی اگر خودش هم بخواهد هم نمی‌تواند به تیم منصوریان برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایمان مبعلی انتظار داشت وقتی علیرضا منصوریان به استقلال می رود ، او را هم با خودش ببرد. دو سالی که در نفت برای منصوریان خوش درخشید ، هر بار این را از منصوریان می شنید که اگر به استقلال برود ، او را هم با خود می برد اما این اتفاق نیفتاد.  بعد از نتایج ناموفق استقلال و بعد از اینکه خریدهای مهمی مثل بختیار رحمانی و فرشید باقری و کاوه رضایی ، در استقلال خیلی درخشش نداشتند، این شایعه سر زبان ها افتاده که منصوریان مبعلی را می خواهد. ایمان خودشگفته در این باره چیزی نشنیده است . نکته مهمتر اما پیام حسین شهریاری ، مدیر نفت تهران است که خود را شعبه دوم پرسپولیس در لیگ می داند. او گفته است:«علی دایی مبعلی را به استقلال نمی دهد.» دایی و مبعلی که سال ها با هم خوب نبودند و آن تکل معروف مبعلی روی پای دایی باعث شده بود ، خیلی با هم خوب نباشند ف این نیم فصل را رویایی سپری کردند و حسابی با هم گرم شده اند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر شعبه دوم پرسپولیس در لیگ: دایی مبعلی را به استقلال نمی‌دهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..