تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعیم آبادی: رضاییان در هافبک بازی نکند

کد خبر: ۴۴۰۶۹۴

۱۵۶  بازدید

سعید نعیم آبادی مدافع راست پرسپولیس در دهه 60 درباره این تیم و بازی با پدیده می‌گوید: به نظرم بازی پایاپایی بود. در اینکه پرسپولیس هماهنگ ترین تیم لیگ است شکی نیست اما این تیم در نتیجه گیری دقت لازم را ندارد.

ایران ورزشی: سعید نعیم آبادی مدافع راست پرسپولیس در دهه 60 درباره این تیم و بازی با پدیده می‌گوید: «به نظرم بازی پایاپایی بود. در اینکه پرسپولیس هماهنگ ترین تیم لیگ است شکی نیست اما این تیم در نتیجه گیری دقت لازم را ندارد. البته در این بازی در دقایق آخر بازی را در آوردند. به نظرم این بازی می‌توانست مساوی هم بشود و پدیده هم دنبال برد بود اما خوشبختانه پرسپولیس صدر را دوباره پس گرفت.»


نعیم آبادی درباره افت پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس اول فصل را توفانی شروع کرد چون کادر فنی و نفرات اصلی اش را حفظ کرده بود اما تعطیلات لیگ به این تیم لطمه زد.اگر لیگ تعطیل می‌شد الان اختلاف پرسپولیس با بقیه تیم‌ها بیشتر بود ضمن اینکه باید در نظر گرفت بقیه تیم‌ها هم کار می‌کنند و با توجه به شناختی که نسبت به پرسپولیس دارند کار برای این تیم سخت‌تر می‌شود.»


وی درباره حضور رضاییان در پست هافبک راست می‌گوید: «به نظر من رضاییان در این پست خراب می‌شود چون تخصص بازی در این پست را ندارد. رضاییان مدافع راست کاملی است اما هافبک راست کاملی نیست. او در دفاع 80-90 باشد در هافبک 40-50 خواهد بود. اینکه برانکو از ماهینی در دفاع راست استفاده می‌کند و رضاییان را در پست دیگر بازی می‌دهد به ضرر این بازیکن تمام می‌شود و ظلمی در حق این بازیکن است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعیم آبادی: رضاییان در هافبک بازی نکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..