تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش سایت روستوف برای فوتبال ایران / سردار جوان اول آسیا در شبی که مراسمی نبوده!

خبر خوش سایت روستوف برای فوتبال ایران / سردار جوان اول آسیا در شبی که مراسمی نبوده!

ورزش > فوتبال ملی - درحالی که ایران هیچ جایزه مهمی از انتخاب بهترین های آسیا نبرده، روستوفی ها گفتند ستاره ایرانی‌شان جوان اول فوتبال آسیا شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شب انتخاب بهترین های فوتبال دنیا از نگاه فرانس فوتبال ، باشگاه روستوف که سردار آزمون ، ستاره ایرانی اش است ، اعلام کرده این بازیکن ، جوان اول فوتبال آسیا شده است. در این شب البته انتخاباتی از سوی فوتبال آسیا نبوده است اما سایت بی بی سی جهانی ، بهترین های فوتبال هر قاره را انتخاب می کردند. شاید سردار در این انتخاب ، جوان اول آسیا شده است و شاید هم روستوفی ها چیزی می دانند که بقیه نمی دانند!

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش سایت روستوف برای فوتبال ایران / سردار جوان اول آسیا در شبی که مراسمی نبوده!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..