تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین راهکار در زمان دعوای بین زوجین

یک روانشناس گفت: گاهی زوجین با یکدیگر دعوا می کنند که دخالت والدین در زندگی آنها باعث ایجاد کدورت و در نتیجه طلاق می شود.

این روانشناس با بیان اینکه وابستگی شدید به خانواده باعث ایجاد کدورت و کینه در میان همسران می شود، اظهار داشت: بدگویی و سرزنش کردن خانواده همسر باعث دلخوری و رنجش طرف مقابل می شود.

وی با تاکید بر اینکه والدین نباید در مشکلات زندگی فرزندانشان دخالت کنند، تصریح کرد: برخی از والدین فکر می کنند با دخالت در زندگی فرزندشان می توانند مشکلات آنان رفع کنند اما کنجکاوی آنان باعث ایجاد دعوا، بی اعتمادی زوجین نسبت به یکدیگر، افزایش استرس و در نتیجه قطع رابطه  آنها می شود.

ناطقی با اشاره به دلایل دخالت والدین گفت: بی تجربگی فرزندان، ازدواج در سنین پایین، بی توجهی به فرهنگ و آینده نگری از دلایل دخالت والدین در زندگی فرزندانشان است.

به گفته وی، بهتر است والدین در زمان بروز مشکل در زندگی فرزندشان جهت جویایی از علت مشاجره و حل و فصل آن با دختر یا پسر خود صحبت کند و عروس و داماد را در این امر دخیل نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین راهکار در زمان دعوای بین زوجین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..