تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان علیخانی برترین پستهای پیج اینستاگرامش را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد +عکس

تاریخ نشر : سه شنبه 23 آذر 1395 مشاهده : 60 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

احسان علیخانی برترین پستهای اینستاگرام خودش را منتشر کرد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی با انتشار عکس زیر نوشت : برترین پستهای پیج در سال ۲۰۱۶ از نگاه شما دوستان ...سپاس برای همراهی شما...شنونده ی نظرات و انتقادات شما هستم.

.بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط :

احسان عليخاني از خانواده اش مي گويد + عکسهای متفاوت مجری مشهور ماه عسل

احسان علیخانی در خندوانه/ انتشار عکس جنجالی پس ازحاشیه های فراوان ماه عسل وخندوانه درسال گذشته

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی / دلیل تبریک احسان علیخانی به مینا ساداتی مشخص شد ! +تصاویر

سوءتفاهمی که دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارد

روایت جالب احسان علیخانی از تلافی یک خلبان +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان علیخانی برترین پستهای پیج اینستاگرامش را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..