تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار میوه در آستانه شب یلدا آرام است

نائب رئیس اتحادیه باغداران تهران گفت:با وجود افزایش تولید و عرضه میوه در بازار، انتظار می رود قیمت ها در آستانه شب یلدا افزایش نیابد.

مجتبی شادلو نائب رئیس اتحادیه باغداران تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:تولید میوه 20 الی 25 درصد در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: با توجه به عجله کشاورزان در برداشت و عرضه مرکبات با کاهش قیمت این محصولات در بازار مواجه هستیم.

شادلو گفت: طی 15 روز اخیر هندوانه نو وارد بازار شده که با این وجود می توان گفت مشکل خاصی برای تامین میوه های مخصوص شب یلدا در بازار وجود ندارد.

نائب رئیس اتحادیه باغداران تهران تصریح کرد:  با وجود افزایش تولید و عرضه میوه در بازار، انتظار می رود قیمت ها در آستانه این شب افزایش نیابد اما از طرفی لازم است تا دستگاه های مربوطه نظارت کافی بر بازار شب یلدا داشته باشند و از سود جویی افراد جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار میوه در آستانه شب یلدا آرام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..