تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ رقیب محافظه کار خود را برای پست ریاست سازمان اطلاعات ملی آمریکا نامزد کرد

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه نیویوزک تایمز، یک عضو ارشد تیم انتقالی ترامپ، گفت: فیورینا که زمانی رقیب انتخاباتی ترامپ محسوب می شد در برج ترامپ با او ملاقات کرده است.
ترامپ همچنین روز دوشنبه اعلام کرد: گری کوهن رییس گروه اقتصادی گلدمن ساچز (Goldman Sachs) را به عنوان مشاور اقتصادی خود انتخاب خواهد کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سی.ان.ان (CNN)، ترامپ همچنین اعلام کرد که کوهن را به عنوان مدیر شورای ملی اقتصادی آمریکا نیز برخواهد گزید.
رییس شورای ملی اقتصادی در کاخ سفید مستقر می شود و هماهنگ کننده مسایل اقتصادی ترامپ خواهد بود.
ترامپ در بیانیه ای نوشت که کوهن، طراح و هماهنگ کننده سیاست اقتصادی دولت وی خواهد بود و همکاری نزدیکی با وزارتخانه های خزانه داری و بازرگانی خواهد داشت.
شبد**2050**1504**مترجم: حمید شاملو**انتشار دهنده: علی پاینده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ رقیب محافظه کار خود را برای پست ریاست سازمان اطلاعات ملی آمریکا نامزد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..