تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت ترامپ: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس

کد خبر: ۴۴۰۶۳۴

۳۷۵  بازدید

مشاور ارشد رئیس جمهور منتخب آمریکا تاکید کرده است که انتقال سفارت واشنگتن از تل آویو به بیت المقدس، «اولویت بزرگ» دونالد ترامپ است.

خبرگزاری فارس: مشاور ارشد رئیس جمهور منتخب آمریکا در یک مصاحبه تاکید کرده که اولویت بزرگ دونالد ترامپ، انتقال سفارت واشنگتن از تل آویو به بیت المقدس است.

در ادامه اظهارنظرهای مقامات نزدیک به دونالد ترامپ درباره مواضع رئیس جمهور منتخب آمریکا در قبال فلسطین و رژیم صهیونیستی، مشاور ارشد او از مواضع جانشین باراک اوباما در قبال سفارت واشنگتن در اراضی اشغالی سخن گفته است.

به گزارش هاآرتص، مشاور ارشد ترامپ در یک مصاحبه رادیویی گفته که انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، «اولویت بسیار بزرگی برای دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب است».

«کلیان کانوی» با تاکید بر اینکه ترامپ این مساله را در دوران مبارزات انتخاباتی به صراحت بیان کرده بود، خبر داده که او در دیدارهای مختلفی که پس از پیروزی در انتخابات هم داشته، این موضوع را تکرار کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت ترامپ: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..