تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورتوا: دیگو کاستا غیرقابل مهار است

کد خبر: ۴۴۰۶۱۴

۷۹  بازدید

تیبو کورتوا، دروازه بان چلسی، معتقد است که مدافعان حریف هیچ راهی برای مهار با دیگو کاستا بلد نیستند.

ورزش سه: کاستا در 15 دیدار این فصل لیگ برتر، 12 گل برای آبی ها به ثمر رساند و گل سه امتیازی او در دیدار این هفته مقابل وست بروم، چلسی را به صدر جدول برگرداند.

کورتوا که در اتلتیکو مادرید هم با دیگو کاستا همبازی بود، در مورد این ملی پوش اسپانیایی گفت:" آن سالی که ما با اتلتیکو قهرمان لالیگا شدیم، او خیلی قوی بود و همین طور فصلی که با چلسی قهرمان لیگ برتر شدیم هم او خیلی قوی ظاهر شد.

کورتوا: دیگو کاستا غیرقابل مهار است

در این فصل تاکنون او گل های زیادی به ثمر رساند. او روی توپ ها خیلی قوی است و طوری مدافعان حریف را دریبل می زند که انگار چیزی جلویش نیست. او در حال حاضر خیلی قوی است و ما تنها باید از این مسئله به سود خودمان استفاده کنیم و از آن لذت ببریم.

سال گذشته برای همه تیم شرایط دشوار بود اما از ژانویه یا فوریه، دیگو بار دیگر گل های زیادی به ثمر رساند. او به همان روند ادامه داده است. گل او مقابل وست بروم روی یک اشتباه کوچک از مدافع آنها به دست آمد و دیگو گل فوق العاده ای زد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورتوا: دیگو کاستا غیرقابل مهار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..