تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش (قسمت دوم) -آکا

1395/09/22

ایرانگردی ، ایرانشناسیتوصیه های سفر

آکاایران: کاخ نیاوران یکی از دیدنی‌ترین نقاط تهران است که همه روزه میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. این کاخ در میدان باهنر (نیاوران) قرار دارد. مجموعه کاخ نیاوران شامل چندین کاخ مختلف می‌شود که هر کدام در دوره‌ای از تاریخ این مجموعه ساخته شده‌اند و کاربردی خاص داشته یا اقامت‌گاه یکی از اعضای خانواده پهلوی بوده‌اند. یکی از این کاخ‌ها، کاخ اصلی مجموعه نیاوران است که بزرگترین کاخ مجموعه هم هست. این کاخ اتاق‌های زیادی دارد که هرکدام متعلق به یکی از اعضای خانواده محمدرضا پهلوی بوده است. درون هر اتاق متناسب با شخصی که در آن سکونت داشته است دکوراسیون خاصی کار شده است. وسایل دکوری و تزیینی به کار برده شده در این اتاق‌ها با توجه به این‌که توسط شرکت‌ها بزرگ دنیا طراحی و به طور اختصاصی ساخته شده‌اند، ارزش بالایی دارند. در ادامه با قسمت دوم گزارش تصویری آکا ایران از اتاق‌های کاخ نیاوران همراه باشید.

,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش

کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش (قسمت دوم) -آکاکاخ نیاوران

آکاایران: کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش (قسمت دوم)

,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش ,کاخ نیاوران,[categoriy] ,کاخ نیاوران,[categoriy] ,کاخ نیاوران,[categoriy] ,کاخ نیاوران,[categoriy] ,کاخ نیاوران,[categoriy] ,کاخ نیاوران,[categoriy] ,کاخ نیاوران,[categoriy]

توصیه های سفر -




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ اصلی نیاوران: هر اتاق، یک گنجینه با ارزش (قسمت دوم) -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..