تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رای ایرانی هم باعث نشد بهترین گلر دنیا به توپ طلا نزدیک شود

رای ایرانی هم باعث نشد بهترین گلر دنیا به توپ طلا نزدیک شود

ورزش > فوتبال جهان - جیانلوئیجی بوفون، نهمین بازیکن برتر سال 2016 شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رویای توپ طلا برای بوفون از بین رفت. نرسیدن او به این جایزه در سال 2016 که به احتمال زیاد از آخرین سال های حضور او در تیم ملی ایتالیا و شاید هم یووه باشد، یعنی پایان راه کسب تنها توپ طلا برای او. کاپیتان تیم ملی ایتالیا سال 2015 را به شکل فوق العاده ای با یووه تمام کرد و توپ طلا را نگرفت. در سال 2016 هم که جزو نامزدهای نهایی قرار نگرفت و در پایان نهم شد. جالب اینجاست یکی از رای هایی که در نهم شدن بوفون تاثیر داشت، رای سیامک رحمانی، خبرنگار ایرانی بود. رحمانی به بوفون، پایت و سوارز رای داده است.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رای ایرانی هم باعث نشد بهترین گلر دنیا به توپ طلا نزدیک شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..