تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه حکمرانی کریس / چهارمین توپ طلای رونالدو هم بدست آمد

ادامه حکمرانی کریس / چهارمین توپ طلای رونالدو هم بدست آمد

ورزش > فوتبال جهان - فوق ستاره پرتغالی رئال‌مادرید، کریستیانو رونالدو، چهارمین توپ طلای خودش را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاسه صبر فوتبالی‌ها خیلی وقت بود که لبریز شده‌بود. هر چند از بعد از یورو 2016 حدس زدن برنده توپ طلای سال 2016 خیلی سخت نبود، اما باز هم همه منتظر امشب و اعلام برنده این جایزه توسط نشریه فرانس فوتبال بودند. جایزه‌ای که در نهایت به کریس رونالدوی پرتغالی رسید. فوق ستاره باشگاه رئال مادرید که سال 2016 را به رویایی‌ترین شکل ممکن سپری کرد. امسال با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و اوندسیما برای رونالدو شروع شد. سپس نوبت به تحقق رویای غیرممکن رسید. پله پله صعود با پرتغال و کسب قهرمانی در جام ملت های اروپا که با فینالی دراماتیک برای کریس همراه بود. در ادامه رونالدو درخشش خوبی در لالیگا داشت تا همه مجاب شوند توپ طلای چهارم او را تقدیم کنند. در کنار کریس، لیونل مسی و آنتوان گریزمان هم نامزدهای دریافت این جایزه بودند.

* این جایزه توسط مجله فرانس فوتبال به رونالدو اهدا شد. مجله ای که امسال خودش را از فیفا جدا کرد و جایزه را جداگانه به نفر برتر داد. همچنین در طی روزهای آینده فیفا هم مراسیم رسمی خودش را برای نفر برتر برگزار می کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه حکمرانی کریس / چهارمین توپ طلای رونالدو هم بدست آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..