تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه میتوان اضافه وزن ناشی از بارداری را برطرف کرد - آکا

در این مقاله که در سایت بهداشتی کامن سنس منتشر شده چند نکته ساده و مفید ارائه شده که بی تردید به شما کمک می کند این وزن اضافی را کاهش داده و مادری سالم تر باشید:

به گزارش آکاایران: – حتما نوزاد را از شیر خودتان تغذیه کنید. این کار نه تنها برای کودک مفید است بلکه به کاهش وزن مادر نیز کمک می کند. پزشکان معتقدند که تغذیه با شیرمادر در هر روز ۵۰۰ کالری از بدن مادر را می سوزاند.

– آب زیاد بنوشید. روزانه ۱۰ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. اگر رنگ ادرار تان زرد شده نشان می دهد که آب زیادی از دست داده اید. آب زیاد بنوشید و کمک کنید بدنتان دوباره تازه و سرحال شود.

– از مواد غذایی متعادل استفاده کنید. از آنجا که به تازگی مادر شده اید قطعا نمی توانید رژیم بگیرید اما می توانید تغذیه سالم داشته باشید. بین مواد غذایی که می خورید تعادل برقرار کنید و در رژیم غذایی خود میوه، سبزی، گوشت لخم، ماهی و لبنیات کم چرب را بگنجانید. سعی کنید بیش از همه میوه و سبزی بخورید.

– ورزش کنید. البته اشتباه نکنید چون نیازی نیست کلاس ورزش بروید بلکه توصیه می شود همراه با نوزاد خود ورزش کنید. برای مثال می توانید با هم و با استفاده از کالسکه به  بروید.

– فقط وقتی واقعا گرسنه هستید، بخورید اما هیچ وقت مدت طولانی گرسنه نمانید و از وعده های غذایی خود صرف نظر نکنید. به خاطر داشته باشید که کودک شما به دلیل تغذیه از شیرمادر نیاز به مواد مغذی دارد پس وعده های غذایی خود را صحیح و به موقع استفاده کنید.

– اجازه ندهید مشکل اضافه وزن شما را نگران کند. از این تکنیک ها لذت ببرید و با کودک خود با یک برنامه ریزی صحیح اوقات خوشی داشته باشید و هرگز فراموش نکنید که نباید پرخوری کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه میتوان اضافه وزن ناشی از بارداری را برطرف کرد - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..