تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار -آکا

آکاایران: مقاله مرتبط: ابزار سفر: کوچکترین شارژر تلفن همراه دنیا

این روزها، در زمینه ساخت شارژر‌های قابل‌حمل نوآوری‌های چندانی به چشم نمی‌خورد و معمولا شارژرها ظاهری مشابه یک مستطیل‌مکعب دارند و تنها چیزی که باعث تفاوتشان از هم می‌شود اندازه و رنگ‌های متنوع آنها است. در عین حال، یکی از چیزهایی که درباره شارژرها خوشایند به نظر می‌رسد این است که اغلب قیمتی مناسب دارند و کاربردی‌ هستند.

پاوربانک ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار

ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار -آکاابزار سفر,تجهیزات سفر,لوازم سفر,شارژر,پاوربانک,بامپ

آکاایران: ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار

 البته، اگر شما به دنبال چیزی متفاوت هستید، بد نیست این مقاله از ابزار سفر را بخوانید و با شارژر بامپ (Bump) آشنا شوید. این شارژر را می‌توانید با قیمتی حدود ۱۵۰ هزار تومان (۴۰ دلار) خریداری کنید و مطمئن باشید از خرید خود راضی خواهید بود، چراکه این شارژر با بسیاری از شارژرهای موجود متفاوت‌ است.

پاوربانک ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار

این ابزار کوچک و سبک، شارژ تلفن همراه را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. با خرید بامپ، یک شارژر دیواری و یک پاوربانک را در یک ابزار خواهید داشت ـ ابزاری که هم قابلیت شارژ گوشی‌های اپل و هم اندروید را دارد. بنابراین اگر به همراه خانواده سفر می‌روید و گوشی‌‌هایی با برندهای متفاوت دارید، نیازی به همراه بردن چند شارژر نخواهید داشت. 

پاوربانک ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار

یک بامپ همراه داشته باشید و با استفاده از پریز برق یا به صورت سیار گوشی خود را شارژ کنید.  چنگک‌های تاشو این دستگاه را می‌توانید به راحتی باز و بسته کنید و بامپ را از یک شارژر برقی به یک پاور بانک قابل حمل تبدیل کنید. با داشتن باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و قابلیت یک و نیم بار شارژ گوشی‌های همراه، بامپ قوی‌ترین پاوربانک موجود در بازار نیست؛ اما قطعا یکی از خاص‌ترین‌ها است. 

پاوربانک ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار

 طراحی کوچک، سبک و زیبا، بامپ را به ابزاری کاربردی تبدیل کرده که هر جا و هر زمان می‌توانید همراه داشته باشید. اگر در خانه هستید، از آن به عنوان شارژر برقی و اگر در سفر هستید به عنوان پاوربانک استفاده کنید. بامپ در چهار رنگ زیبای مشکی، آبی، قرمز و صورتی موجود است.

طول: ۸/۷ سانتی‌متر | عرض: ۳/۸ سانتی‌متر  ولتاژ: ۱۰۰-۲۴۰ باتری: لیتیوم - یون ۳۳۵۰ میلی آمپر

 

دانلود720P | دانلود 1080P

ابزار سفر دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها، ساعت ۱۱:۵۹ شب در آکا ایران منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در آکا ایران مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار سفر: آداپتور و پاوربانک در یک ابزار -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..