تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ شوکه کننده کودک بیمار در آغوش بابانوئل +تصاویر

یک کودک بیمار بعد از رسیدن به آرزویش، در آغوش بابانوئل جان باخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک که به بیماری لاعلاج مبتلا بود، بعد از رسیدن به آرزویش که دیدن بابانوئل بود در آغوش او جان باخت و خانواده‌اش با دیدن لحظه شیرین به آرزو رسیدن فرزندشان لحظه تلخ مرگ او را هم دیدند. شیرینی تلخ کریسمس کودک بیمار +تصاویر

اریک اشمیت میتزن 60 ساله چندین سال است که در نقش بابا نوئل به خیابان‌ها می‌رود و دل کودکان را شاد می‌کند اما کریسمس امسال برای او خیلی متفاوت است چرا که  او توانست کودکی 5 ساله را به آرزویش برساند.

همه این اتفاقات از جایی شروع شد که پرستاران بیمارستانی در تنسی آمریکا با اشمیت تماس گرفتند و به او اعلام کردند که بچه‌ای 5 ساله در شرایط وخیم قرار دارد و دوست دارد بابا نوئل را ببیند.

اشمیت 60 ساله وظیفه خود دانست که با حاضر شدن در بیمارستان این بچه را به آرزوی خود برساند و وقتی که به آنجا رسید خانواده کودک به او هدیه‌ای دادند تا اشمیت از طرف بابا نوئل به او بدهد.

شیرینی تلخ کریسمس کودک بیمار +تصاویر

بعد از اینکه اشمیت بالای سر پسر بچه رفت و او را در آغوش گرفت، این دو نفر با هم چند کلمه‌ای صحبت کردند و بعد از اینکه بچه از او پرسید که آیا بابا نوئل می‌تواند کاری کند که او خوب شود، قبل از اینکه جوابی از اشمیت بشنود در آغوش او جان باخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ شوکه کننده کودک بیمار در آغوش بابانوئل +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..