تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرغ مارپیچی | طرز تهیه سالاد خوشمزه و دلچسب مرغ مارپیچی برای مجالس

آموزش طرز تهیه سالاد مرغ مارپیچی

مرغ مارپیچی سالادی بسیار خوشمزه و دلچسب است که برای مجالس و میهمانی های شما گزینه ای جذاب است. روش تهیه مرغ مارپیچی را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم

برای تهیه این سالاد به مواد زیر نیاز دارید.

سینه مرغ بدون استخوان یک عدد سیر و میخک خرد شده به میزان لازم پوره گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری ژامبون گوشت دودی 4 برش نازک برگ ریحان به میزان لازم نمک و فلفل به میزان لازم طرز تهیه مرغ مارپیچی در ابتدا سینه مرغ را پهن کنید و آن را به کمک بیفتک کمی بکوبید تا نازک شود و حالا به کمک سیر، نمک و مقداری فلفل و میخک مرغ را مزه دار کنید. سپس لایه های ژامبون را روی سینه مرغ پهن کنیدوبرگ های ریحان را روی زامبون ها بچینید. سینه مرغ را با مواد داخل آن رول کنید وبا سیخ های چوبی کوچک انها را سیخ بزنید. در یک تابه کمی روغن بریزید و سیخ ها را درون آن سرخ کنید. می توانید کمی زعفران به منظور خوشرنگ تر شدن مرغ ها استفاده کنید. برای پختن مرغ ها می توانید از باربیکیو استفاده کنید. البته جوجه ها را می توانید به جای گریل کردن در تابه سرخ کنید و با نان سیر، پنیر پارمسان و سالاد سبز سرو نمایید. سالاد مارپیچی خوشمزه آماده شده است و می توانید آن را تزیینی کنید و در ظرفی بچینید و سلیقه خود را به رخ مهمانان بکشانید.

سالاد مرغ مارپیچی

امیدواریم از این غذای خوشمزه لذت ببرید. در بخش دیگر تاپ ناز می توانید طرز تهیه پاستا با مرغ و طرز تهیه مرغ و کدو را هم بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرغ مارپیچی | طرز تهیه سالاد خوشمزه و دلچسب مرغ مارپیچی برای مجالس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..