تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری متفاوت و با مفهوم در اینستاگرام سعید جلیلی

تصویری متفاوت و با مفهوم در اینستاگرام سعید جلیلی

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - سعید جلیلی در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود منتشر کرده در حالی که دست در دست ائمه جمعه شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستانی دارد.

به گزارش خبرآنلاین، سعید جلیلی امروز در جمع ائمه جمعه شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان سخنرانی کرده است. او تصویری از این مراسم را در صفحه اینستاگرامش را قرار داده و نوشته است:
قدرت ناشی از #وحدت_امت_اسلامی موجب نگرانی #امریکا و #رژیم_صهیونیستی شده و به همین خاطر #دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا مانع وحدت #جهان_اسلام شود تا از این طریق بتواند به #سلطه خود ادامه دهد.

29213




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری متفاوت و با مفهوم در اینستاگرام سعید جلیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..