تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست -آکا

1395/09/22

گالری عکس،آلبوم عکس آکادیدنی های امروز دیدنی های روزانه آکاایران: شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست

فواره شیرآب معلق یک توهم هوشمندانه است. این آب نما یک شیرآب است که به طرز مرموزی بالای یک حوض یا استخر معلق است و آب از یک دیدنی های امروز دیدنی های روزانه - به ظاهر بی پایان که از هیچ جا سرچشمه نمی گیرد از آن خارج می شود. این شیرآب به طرز شگفت انگیزی ثابت است باوجود اینکه هیچ پشتیبان قابل مشاهده ای ندارد و اینکه از کجا این همه آب می آید؟

به گزارش آکاایران: این اثر تماشایی و آکا ایران به وسیله یک لوله شفاف در وسط ستون آب ایجاد شده که شیرآب را در جای خود ثابت نگه می دارد و همزمان با آبی که از پایین پمپ می کند دیدنی های امروز دیدنی های روزانه - تغذیه آن به حساب می آید. آب از طریق لوله بالا می رود و در بالا خارج می شود.

ستون آب لوله را از دیدها پنهان نگه می دارد. چندین شیرآب معلق در اسپانیا، بلژیک، آمریکا، کانادا و سایر نقاط جهان یافت می شود.

برخی از آن ها اینستالیشن های دائمی و برخی آثار هنری موقتی هستند. آب نمای زیر در آکوآلند در پورتو د سانتا ماریا در اسپانیا قرار دارد.

,[categoriy] شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست

شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست -آکاشیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست -آکا

آکاایران: شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست

,[categoriy] شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست ,[categoriy] شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست ,[categoriy] شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست ,[categoriy] شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست

برترین ها

شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست

دیدنی های امروز دیدنی های روزانه -

شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرآب های جالبی که به هیچ جا وصل نیست -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..