تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لطیفی ادامه پیکسل را می‌سازد/ جدیدترین عکس‌های لیلا اوتادی و سحر قریشی

لطیفی ادامه پیکسل را می‌سازد/ جدیدترین عکس‌های لیلا اوتادی و سحر قریشی

فرهنگ > تلویزیون - تصویربرداری فاز اول سریال «پیکسل» به کارگردانی محمود معظمی به پایان رسید و فاز دوم و سوم توسط محمد حسین لطیفی طی روزهای آینده کلید می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد حسین لطیفی که به عنوان مشاور پروژه در سریال «پیکسل» حضور داشت، در آخرین روزهای تصویربرداری فاز اول، برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و یکی از نقش‌های کلیدی و حساس این سریال را ایفا کرد. با پایان فاز اول، کارگردانی این سریال هم به لطیفی رسید تا فاز دوم و سوم «پیکسل» با حضور او در مقام بازیگر و کارگردان پیش برود. 

حامد عنقا طراح، نویسنده و تهیه‌کننده سريال «پيكسل» است و ساختار روایی آن را با فرمتی جدید پایه‌ریزی کرده است. این سریال كه قرار است در فضايی خارج از شبكه نمايش خانگی توزيع شود، نخستین تجربه سریال تعاملی به حساب می‌آید که بیننده‌ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مخاطبان در قصه طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

كامبيز ديرباز، پوريا پورسرخ، برزو ارجمند، ليلا اوتادي، سحر قريشی، جواد یحیوی، نرگس محمدی و اميد حاجيلی بازیگران اصلی سریال هستند. «پيكسل» سریال پر کاراکتری است و به مرور بازیگران مطرح دیگری به آن اضافه خواهند شد.

«پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می‌شود و داستان آن پیرامون محور يك اتفاق هولناك شكل می‌گيرد؛ اتفاقی كه موجب می‌شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد، اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می‌برد؟

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لطیفی ادامه پیکسل را می‌سازد/ جدیدترین عکس‌های لیلا اوتادی و سحر قریشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..