تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 6 قلم دارو تاریخ منقضی در قوچان

رییس دامپزشکی شهرستان قوچان از کشف و ضبط 6 قلم دارو تاریخ منقضی از یک درمانگاه و داروخانه دامپزشکی در این شهرستان خبرداد.

کشف 6 قلم دارو تاریخ منقضی در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا قدرتی گفت: ممکن است با انقضای تاریخ مصرف یک دارو، خاصیت استریلیزه بودن فرآورده‌های استریل از بین برود یا حتی ممکن است در ترکیبات شیمیایی مواد و ساختار آنها تغییراتی ایجاد شود که موجب پدید آمدن نگرانی‌ هایی برای مصرف‌کننده می‌شود.

علیرضا قدرتی با اشاره به اینکه فروش داروهای تاریخ گذشته و یا فاقد مجوز (قاچاق) و عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری داروها از جمله عمده ترین تخلفات است اظهار کرد :امکان وقوع آن در داروخانه ها و برخی درمانگاه های دامپزشکی به دقت مورد بررسی اکیپ های نظارتی و کارشناسان فنی دامپزشکی قرار می گیرد.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 6 قلم دارو تاریخ منقضی در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..