تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توان رقابت با دانشگاه‌های خارجی را داریم/ لزوم توجه وزارت علوم به تربیت نیروی انسانی در دانشگاها

رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: اصل کار دانشگاه باید تربیت نیروی انسانی باشد و لازم است آموزش در راس کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در همایش تقدیر از دانشجویان نمونه و المپیادی که عصر امروز در این دانشگاه برگزارشد، عنوان کرد: طی شش سال گذشته این دانشگاه در حوزه المپیادهای علمی دانشجویی کشور روند رو به رشدی را طی کرده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌ها و سیاست‌های صورت گرفته این دانشگاه طی پنج سال گذشته در حوزه المپیادهای علمی دانشجویی کشور روند مطلوبی را دنبال کرده‌ایم و دانشجویان ما جزو نفرات برتر این المپیاد بوده اند.

رییس دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: با وجود برخی مشکلات این دانشگاه، در مجموع ظرفیت آکادمیک ما قابل رقابت با بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ جهان است.

معتمدی افزود: در واقع می‌توان اشاره کرد که دانشگاه صنعتی امیرکبیر نکات مثبت بسیار زیادی نسبت دانشگاه‌های داخلی و خارجی دارد.

وی ادامه داد: اصل کار دانشگاه تربیت نیروی انسانی است و محصول دانشگاه نیروی متخصص است.

رییس دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: پذیرش بدون آزمون نفرات برتر المیپادهای علمی دانشجویی کشور یکی از تسهیلات برای دانشجویان برتر المپیادی بشمار می رود که مجوز اجرای این تسهیلات از سوی وزارت علوم به دانشگاه‌ها صادر شده است.

معتمدی بیان کرد: از سال گذشته مسئولیت مربوط به امور المپیادها به معاونت آموزشی دانشگاه سپرده شده است و این امر موفقیت‌های بیشتری را برای دانشگاه در پی دارد.

وی ادامه داد: طبق آمارهای موجود در سال جاری تعداد دانشجویان این دانشگاه که رتبه های زیر 3 را کسب کرده اند نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

رییس دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: با در نظر گرفتن مشکلات دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر، در مجموع می‌توان گفت که این دانشگاه ظرفیت آکادمیک قابل رقابت با بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ جهان را دارد.

گفتنی است؛ در این همایش از 30 نفر از دانشجویان المپیادی در رشته های مختلف و 2 نفر از دانشجویان نمونه کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توان رقابت با دانشگاه‌های خارجی را داریم/ لزوم توجه وزارت علوم به تربیت نیروی انسانی در دانشگاها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..