تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم شهرداری اراک با قدرت دانشگاه آزاد را شکست داد

به گزارش ایرنا، این بازی پرهیجان و حساس در سالن 2 هزار و 500 نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار شد که شاگردان محمد کسایی پور با نتیجه برتری 78 بر 67 پیروز میدان شدند و امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.
سال گذشته دیدار بین تیم های بسکتبال شهرداری اراک و دانشگاه آزاد یکی از دیدنی ترین رقابت های لیگ برتر بود و در این بازی تیم شهرداری اراک در مرحله پلی آف موفق به حذف دانشگاه آزاد اسلامی شد و به جمع چهار تیم راه پیدا کرد.
تیم شهرداری اراک تا قبل از این بازی با 6 بازی، چهار برد و 10 امتیاز در جایگاه چهارم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با 6 بازی، پنج برد و 11 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور قرار داشت.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری اراک هفته آینده 29 آذرماه به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود و میهمان این تیم است.
در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور 10 تیم پتروشیمی بندر امام خمینی(ه)، دانشگاه آزاد، پالایش نفت آبادان، شهرداری اراک، شهرداری تبریز، شیمیدر تهران، نیروی زمینی، شهرداری کاشان، شهرداری گرگان و لوله آ.اس شیراز حضور دارند و با یکدیگر رقابت می کنند.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری**انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم شهرداری اراک با قدرت دانشگاه آزاد را شکست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..