تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس دادگستری خراسان رضوی: دستگاه قضا همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری شامگاه دوشنبه در گردهمایی دادستانها و روسای حوزه های قضایی خراسان رضوی در مشهد افزود : دستگاه قضا از سوی دشمنان و برخی عوامل داخلی بدخواه نظام مورد اتهام واقع می شده و می شود که البته نتیجه این هجمه ها اثبات حقانیت و افزایش بیشتر اعتماد جامعه به دستگاه قضا است.
وی ادامه داد: در طول تاریخ بزرگان دستگاه قضایی ترور شدند و به رغم هجمه های زیاد همواره مسئولان این دستگاه در مسیر نظام در حرکت هستند و نمره خوبی از رهبری اخذ کرده اند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مدتی است که بحث حسابهای قضایی قوه قضاییه مطرح شده در حالی که این حسابها مربط به شخص نیست و گردش مالی حتی یک ریال آن در اختیار شخص رئیس قوه قضاییه نیست.
وی افزود: جدا از تقوا و عدالت مسئولان این قوه فرآیند مالی این تشکیلات روند گسترده و خاصی دارد و تمام هزینه کردها و حساب و کتابها به صورت کارشناسی و حسابرسی انجام می شود.
حجت الاسلام مظفری ادامه داد: با مطرح شدن این موضوع تعداد زیادی از نمایندگان مجلس حسابهای قوه قضاییه را از نزدیک بررسی کردند و پاکدستی این دستگاه برای همه محرز شد.
وی همچنین به انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: انتخابات نماد مردمسالاری نظام جمهوری اسلامی است و همواره ملت ایران با حضور پرشور وفاداری خود را به نظام اثبات کرده اند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: باید هوشیار بود که دشمنان و برخی عوامل داخلی این شیرینی و عظمت را با آب به آسیاب دشمن ریختن به تلخی نکشانند.
وی افزود: عظمت اسلام در حال پیشرفت است بطوری که دشمن دیگر در فکر جلوگیری از این پیشرفت نیست اما همواره در طول تاریخ مشکلات آزاردهنده و سلیقه ای در درون امت اسلامی وجود داشته که خود مانعی در مقابل پیشرفت اسلام است.
حجت الاسلام مظفری گفت: همواره برخی به بهانه نبودن آزادی بیان و بهانه های اینچنینی قصد زیر سوال بردن اصل نظام دینی را دارند که دستگاه قضا نمی گذارد آنها به اهدافشان برسند.
همچنین در این نشست مجتبی ملکی به عنوان قائم مقام رئیس کل دادگستری خراسان رضوی معرفی شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر** منتشرکننده: حسین کریم زاده
7505/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس دادگستری خراسان رضوی: دستگاه قضا همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..