تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید با این شرایط حاضر بود در ایران مدرسه فوتبال بزند

رئال مادرید با این شرایط حاضر بود در ایران مدرسه فوتبال بزند

ورزش > لیگ برتر - رئال مادرید حاضر بود با شرایطی خاص، در ایران مدرسه فوتبال تاسیس کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد محمدی راد، عضو هیات مدیره شورای بازرگانی ایران - اسپانیا که هماهنگی های تاسیس کمپ رئال مادرید در ایران را انجام می داد در رابطه با احداث کمپ رئال مادرید در ایران گفت: «تیم های اسپانیایی ساختارهای خاص خود را دارند. خود فوتبال موضوعات خاص و پیچیده خود را دارد. با هر کسی اینجا صحبت کردیم می گفتند که کاری با بنیان و موسسه رئال مادرید ندارند و می خواهند فقط مدرسه رئال را در ایران بسازند ولی با الگوهای خودشان و مدیریت خودشان.»
وی افزود:«رئال تیم کوچکی نیست و پولدارترین باشگاه فوتبال جهان است. خودش برنامه ریزی خاص خود را دارد.»
محمدی راد گفت: «رئال مادرید حاضر نبود در ایران سرمایه گذاری کند ولی حاضر بود که کمپ فوتبالش را با سرمایه گذاری داخلی در ایران شروع کند. قرار بود بعد از آن کلینیک رئال را تاسیس کند که مربیان برای آموزش به مادرید بروند و مرحله سوم می توانستند مدرسه رئال را تاسیس کنند اما خواسته ایران تنها تاسیس مدرسه رئال مادرید بود ولی آن ها این عقیده را داشتند که زمینه ها آماده شود و بعد مدرسه تاسیس شود.»
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید با این شرایط حاضر بود در ایران مدرسه فوتبال بزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..