تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد عالی زلاتان در مقابل حریف یونایتد در اروپا

کد خبر: ۴۴۰۵۱۳

۲۰۷  بازدید

وبسایت نود: منچستر یونایتد در حالی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا باید به مصاف سنت اتین برود که قطعاً زلاتان از این قرعه راضی و خوشحال است. او در زمان حضورش در پاریسن ژرمن، رکوردی ایده آل را مقابل این تیم به ثبت رسانده است.

زلاتان در سیزده تقابل با تیم سنت اتین، آمار ۱۴ گل را به جای گذاشته است. در واقع او بیش از هر تیم دیگری در گلزنی مقابل سنت اتین، موفق بوده است. بهترین آمار گلزنی او بعد از سنت اتین، در مقابل پالرمو، نیس و مارسی بوده است. 

رکورد عالی زلاتان در مقابل حریف یونایتد در اروپا

او در مقابل پالرمو، دوازده گل زده است و در بازی برابر تیم های مارسی و نیس هم ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

از نظر کسب نتیجه هم زلاتان آمار خوبی را به ثبت رسانده است و در بازی با سنت اتین، نه برد، یک باخت و سه تساوی را همراه تیمش پاریسن ژرمن به دست آورده است.

ضمن این که زلاتان یک بار مقابل تیم سنت اتین از زمین بازی اخراج شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد عالی زلاتان در مقابل حریف یونایتد در اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..