تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تستوسترون با این مواد غذایی در دسترس + تصاویر

افزایش تستوسترون با انواع ماهی‌های چرب مانند ماهی سالمون، تُن و خال‌مخالی و ...

افزایش تستوسترون

ویتامین D به‌طور طبیعی تستوسترون را تقویت می‌کند، چون نقش بسیار مهمی در تولید هورمون‌های بدن دارد.
ماهی بخورید!

انواع ماهی‌های چرب مانند ماهی سالمون، تُن و خال‌مخالی، سرشار از ویتامین D هستند.ویتامین D به‌طور طبیعی تستوسترون را تقویت می‌کند، چون نقش بسیار مهمی در تولید هورمون‌های بدن دارد. برای این‌که فواید ماهی را کامل دریافت کنید، حداقل ۲ بار در هفته ماهی بخورید.

افزایش تستوسترون با این مواد غذایی در دسترس + تصاویر

بیشتر منیزیم مصرف کنید

منیزیم از چسبیدن پروتئین به تستوسترون جلوگیری می‌کند. درنتیجه، عناصر مورد نیاز برای تولید اسپرم،‌ بیشتر در خون به گردش درمی‌آیند. اسفناج، سرشار از منیزیم است. منابع دیگر بدین ترتیب هستند: بادام و بادام‌زمینی.

افزایش تستوسترون با این مواد غذایی در دسترس + تصاویر

صدف بخورید!

این غذای دریایی برای افزایش قدرت باروری در مردان واقعا فوق‌العاده است. میزان زینک (روی) موجود در صدف، تقریبا ۵ برابر بیشتر از نیاز روزانه بدن تخمین زده می‌شود. زینک در تولید تستوسترون به بدن کمک می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید زینک را از منابع دیگر مانند گوشت گوساله یا حبوبات دریافت کنید. بیشتر تولیدکنندگان غلات صبحانه، از زینک در ترکیبات خودشان استفاده می‌کنند. بنابراین، می‌توانید صبح‌ها از غلات صبحانه غنی‌شده با زینک، برای بالا بردن سطح این املاح در بدن استفاده کنید.

افزایش تستوسترون با این مواد غذایی در دسترس + تصاویر

سلامتیسم

اخبار مرتبط :

مردان برای افزایش تستوسترون این کارها را باید انجام دهند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تستوسترون با این مواد غذایی در دسترس + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..