تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت از محل مالیات، 51 هزار و 200 میلیارد تومان درآمد کسب کرد

بر اساس آمارهای بانک مرکزی، دولت در هفت ماهه ابتدای سال جاری، 51 هزار و 200 میلیارد تومان از محل مالیات ها، درآمد کسب کرده است.

- ، آمارهای اقتصادی بانک مرکزی در مهرماه حکایت از آن دارد که دولت در هفت ماهه ابتدای سال جاری، در مجموع 51 هزار و 200 میلیارد تومان مالیات اخذ کرده که بر اساس آن، جمع مالیات های مستقیم به 27 هزار و 700 میلیارد تومان و جمع مالیات های غیرمستقیم به 23 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده است.

بر این اساس، مالیات بر ارزش افزوده نیز از 14 هزار و 700 میلیارد تومان مصوب 7 ماهه بالغ بر 11 هزار و 400 میلیارد تومان آن محقق شده است که البته این میزان کمتر از رقم سال گذشته است؛ همچنین مالیات بر واردات 4 هزار و 900 میلیارد تومان بوده که مصوب آن بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مالیات اشخاص حقوقی نیز 17 هزار و 800 میلیارد تومان عملکرد داشته که نسبت به مصوب 2 هزار میلیارد تومان کاهش دارد.

سهم مالیات بر ارث به نسبت مصوب مطلوب گزارش شده و هزار و 400میلیارد تومان وصولی داشته است؛ در عین حال، مالیات بر فروش فرآورده های نفتی بیش از 3 هزار و 400 میلیارد تومان درآمد کسب شده که رقم مصوب آن 2 هزار و 600 میلیارد تومان پیش بینی شده است.


کلید واژه ها: میلیارد - مالیات - مالیات بر ارزش افزوده - بانک مرکزی - درآمد - آمارهای اقتصادی - دولت - ارزش افزوده - مرکزی - بانک - پیش بینی - اقتصادی - واردات - میزان - گزارش - بینی - کاهش - فروش - نفتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت از محل مالیات، 51 هزار و 200 میلیارد تومان درآمد کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..