تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاري دوره هاي HSEEدر واحدهاي صنعتي

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از برگزاری دوره های آموزشی HSEE برای واحدهای صنعتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: از ابتداي سال تاکنون 20عنوان دوره آموزشی براي بيش از 700نفر از شاغلان واحدهاي صنعتي با موضوعات مرتبطHSEE  برگزار شده است.
او ادامه داد: دوره هاي آموزشی در حوزه های محيط زيست, سلامت شغلي و محيط كار, SAVEانرژي و صنايع انرژي بر و ايمني و بهداشت بوده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی اظهار گفت: در این دوره های آموزشی سر فصل های مختلفی از قبیل آشنایی با برنامه و روش های حفاظت تنفسی، اصول انتخاب و مبانی تدوین زمانبندی، معرفی نرم افزار، موارد خاص و پیاده سازی سیستمHSEE ارائه شد.
او تأکید کرد: این دوره های آموزشی به منظور آشنایی با حوادث مختلف و اثرات ناشی از آن و همچنین آشنایی بیشتر برای پرسنل واحدهای صنعتی و تولیدی برگزار شد.
مهدی زاده مقدم عنوان کرد: برای رسیدن به توسعه صنعتی باید آموزش را به صورت علمی و عملی به واحدهای صنعتی و تولیدی آموزش و مشاوره دهیم، آموزش نیروهای انسانی به عنوان یکی از مهمترین عامل های پیشرفت در صنایع است.
او با توجه به سیاستهای حمایتی سازمان خاطر نشان کرد: باید به واحدهای صنعتی و تولیدی راهکارهای مناسب را ارائه دهیم تا در بحث آموزش به نیروهای خود جدی و کاربردی عمل نمایند تا شاهد  رونق اقتصادی بیش از پیش در صنعت استان باشیم.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاري دوره هاي HSEEدر واحدهاي صنعتي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..