تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ همایش با عنوان «جشن نبوی» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در ایام هفته وحدت ۱۰ همایش شاخص با عنوان «جشن نبوی» در تمام شهرستان‌های استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،حجت‌الاسلام مختار کرمی گفت: 4 همایش زورخانه‌ای در شهرهای سنندج، قروه، بیجار و سقز برگزار می‌شود و در همه شهرستان‌های استان 10 ایستگاه صلواتی نیز برپا خواهد شد.

وی افزود:برگزاری گفتمانهای دینی با محوریت هفته وحدت، برگزاری شعر وحدت ویژه گروه‌های مولودی خوان و مداحان، اعزام بیش از 170 مبلیغ و مبلغه در هفته وحدت، برگزاری 10 جشن در روز 17 ربیع الاول، برگزاری 10 محفل انس با قرآن کریم، برپایی نمایشگاه نقاشی با هدف آشنایی با آثار نقاشی منادیان وحدت در سال‌های گذشته، برگزاری همایش مهدویت در سنندج و برگزاری نشست طلاب و روحانیون اهل سنت و تشیع از مهم‌ترین برنامه‌های هفته وحدت در استان کردستان است.

حجت‌الاسلام کرمی درپایان گفت: در هفته وحدت 46 برنامه شاخص با اختصاص 75 میلیون تومان در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ همایش با عنوان «جشن نبوی» در کردستان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..