تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا و صهیونیست ریشه اصلی ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1395/09/22 شناسه خبر: 975723

عضو خبرگان رهبری استان تهران گفت : لعنت خدا بر امریکا، صهیونیست و انگلیس که ریشه اصلی ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند. ما می‌بایست با آگاهی تمام این اختلاف که نشئت گرفته از غرب و آل سعود است را از بین ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، آیت ا...سید هاشم بطحایی گلپایگانی، از مراجع تقلید و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در جشن بزرگ میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و گرامیداشت هفته وحدت در مسجد جامع عرفانی شهرستان آق‌قلا به‌ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان توصیه کرد و گفت : چرا باید وهابیت و آل سعود دست‌نشانده غرب ، با ایجاد اختلاف بین مسلمانان جهان ، به اهداف شوم خود برسند؟ اولین اقدام پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و اله بعد از ورود به مدینه ، ایجاد الفت بین مهاجر و انصار بود.

وی افزود : لعنت خدا بر امریکا، صهیونیست و انگلیس که ریشه اصلی ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند. شعار استعمار، اخلاف بی انداز و حکومت کن هست. ما می‌بایست با آگاهی تمام این اختلاف که نشئت گرفته از غرب و آل سعود است را از بین ببریم.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : ما کدام‌یک از سنت‌های رسول‌الله صلی‌الله علیه واله را ترک کرده‌ایم؟ خداوند متعال در سوره مبارکه احزاب آیه 21 می‌فرماید - لقد کان لکم فی رسول‌اللّه اسوة حسنة. سنی یعنی کسی که به سنت عمل می‌کند و شیعه نیز به معنای تبعیت کننده است.

آیت ا...سید هاشم بطحایی گلپایگانی خاطرنشان کرد : امید است که با ظهور حضرت بقیه‌الله ارواحنا فداه ، حق جلوه‌گر شود و این اختلافات از بین برود. وظیفه ما نیز این است که در دام نقشه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده در جهت ایجاد تفرقه نیفتیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا و صهیونیست ریشه اصلی ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..