تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز جالب برای کودکان سرطانی+ تصاویر

تعدادی از دانش آموزان اصفهانی برای همسالان مبتلا به سرطان مشق همدلی نوشتند که در فضای مجازی واکنش های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛چند روز پیش 4 نوآموز اصفهانی از دبستان دخترانه سمیه شهرستان تیران و کرون رضوانشهر، نامه ای سرشار از قدردانی و سپاس از زحمات پرسنل و کادر درمان بیمارستان کودکان سرطانی امید اصفهان برای مراقبت ازبیماران کوچک ، به این مرکز درمانی ارسال کردند.

نامه ای پر از احساس که با محبتی خالصانه کودکانه، نوشته شده و پیوستش چند اسکناس و شاید همه داشته های این کودکان بود که قلب های بزرگ این نیکو کاران کوچک را نشان می داد.

سورپرایز جالب کودکان سرطانی+ تصاویر

طبق این گزارش، خبر ارسال نامه چنان به سرعت در فضای خبری منعکس شد که در پی آن همه خوانندگان این نامه ، این نوآموزان کوچک را که به گونه ای تبدیل به بزرگتران آموزگاران امروز شدند، با ارسال کامنت هایی مملو از محبت حمایت کردند.

سورپرایز جالب کودکان سرطانی+ تصاویر

پاسخ پرسنل بیمارستان کودکان سرطانی امید اصفهان به نامه ذکر شده ، این اقدام بزرگ و البته پر از فرهنگ و معنویت 4 نوآموز دبستان سمیه شهرستان تیران و کرون رضوانشهر به این شرح است: 

دستان تو کوچک نیست، هدیه ات هم...

عشق می پروراند آن کوچک مکتبی که قلب بزرگ تو را می پروراند...

و امید را تو آغاز میکنی آنگاه که قلب معصومت، شفا می دهد نگاه خسته هر دردمندی را..

به راستی که امروز، مدرسه تو بزرگترین درس را به مردمان این شهر آموخت...

گفتنی است؛ صبح امروز نیز رییس بیمارستان کودکان امام حسین (ع) و همکاران روابط عمومی دانشگاه به دیدار این نیکوکاران کوچک دبستان سمیه رضوانشهر ،شهرستان تیران و کرون رفتند و از آنها در حضور اولیای مدرسه، برخی پرسنل بیمارستان امید که وی را همراهی کرده بودند و همچنین در جمع هم مدرسه ای هایشان با اعطای تندیس تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز جالب برای کودکان سرطانی+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..