تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟! -آکا

1395/09/22

سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها ,[categoriy] خش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟

خش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟! -آکاخش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟! -آکا

آکاایران: خش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟!

آکاایران: خش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟!

خش روی میز چوبی معمولا خیلی به چشم می آید و ظاهر آن را خراب می کند. از سوی دیگر دلتان نمی آید به خاطر یک خش ساده میز محبوب تان را دور بیاندازید. اینجاست که باید به دنبال راهی برای رفع خش باشید.

به گزارش آکاایران: مداد ابرو یا چشم گزینه ی خوبی برای شروع است. یک مداد هم رنگ چوب خود را انتخاب کنید. سعی کنید مدادی که انتخاب می کنید چرب و نرم باشد تا به خوبی در خش میز نفوذ کرده و آن را از بین ببرد. مداد را به آرامی روی خش بکشید تا فرورفتگی را پر کند. سپس با دستمال به نرمی روی آن بکشید تا اضافه ی مداد از روی میز پاک شود.

راه دوم استفاده از سرکه و روغن زیتون است که در اغلب آشپزخانه ها یافت می شود. مقداری مساوی از سرکه ی سفید و روغن زیتون را در یک لیوان بریزید. پارچه ی تمیز و نرمی را بردارید و به این محلول آغشته کنید. سپس آن را محکم روی میز بکشید. پس از اتمام همه ی محلول درون لیوان و کمی زمان متوجه اثر شگفتی ساز این روش خواهید شد.

یک راه دیگر برای از بین بردن خش میز استفاده از گردو است. گردو بسیار چرب است و از سوی دیگر همرنگ چوب است. پس به خوبی برای پوشش خش روی میز به کار می آید. سعی کنید از گردوی تازه استفاده کنید تا چرب تر باشد و بهتر در فرورفتگی چوب نفوذ کند. گردو را به سادگی روی میز بکشید. متوجه می شوید که خش پر شده است و اثری از آن روی میز نیست.

حالا می توانید به جای دور انداختن میز، روی آن کمی روغن تمیز کننده بزنید و از درخشش بی نقص آن در گوشه ای از اتاق لذت ببرید.

خش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟

خواندنی ها و دیدنی ها -

خش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خش روی میز چوبی را چگونه از بین ببریم؟! -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..