تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلندترین سرسره آبی جهان + تصاویر -آکا

1395/09/22

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیآموزش پخت انواع غذا با آکا ,[categoriy] بلندترین سرسره آبی جهان تصاویر

بلندترین سرسره آبی جهان + تصاویر -آکابلندترین سرسره آبی جهان + تصاویر -آکا

آکاایران: بلندترین سرسره آبی جهان + تصاویر

آکاایران: باید بسیار شجاع باشید تا این سرسره را برای سرگرمی انتخاب کنید زیرا تقریبا باید باید عمودی بالا بروید و از بالاترین نقطه ی سرسره با سرعت 104.6 کیلومتر در ساعت به سمت پایین سر بخوردید. این سرسره ی غول پیکر که با نام ( Schlitterbahn ) شناخته می شود از مهم ترین دلایل شهرت پارک آبی وروکت می باشد، این سرسره به گونه ای ساخته شده که کاملا ایمن باشد، دور تا دور سرسره با تورهایی محفوظ شده اند تا سرسره سواران به پایین سقوط نکنند و آسیبی نبینند.

,[categoriy] بلندترین سرسره آبی جهان تصاویر

به گزارش آکاایران: شاید با خواندن یک متن در رابطه با بلندترین سرسره ی دنیا تصور کنید که سر خوردن از روی آن کار سختی نیست اما هنگامی که بدانید ارتفاع این سرسره از آبشار نیاگارا هم بیشتر است شاید لازم باشید بیشتر تفکر کنید.

,[categoriy] بلندترین سرسره آبی جهان تصاویر

رکورد دار بلندترین سرسره ی آبی دنیا پیش از این سرسره، سرسره ای با نام (Kilimanjaro) بود که در شهر ریودوژانیرو قرار دارد، سرسره ای که هم اکنون به ارتفاع 49.9 در رتبه ی دوم قرار گرفته است.

بلندترین سرسره آبی جهان تصاویر

آموزش پخت انواع غذا با آکا -

بلندترین سرسره آبی جهان تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلندترین سرسره آبی جهان + تصاویر -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..