تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی کشورهای منطقه مشکلاتشان را به عراق منتقل نکنند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و ائتلاف ملی شیعیان این کشور بعدازظهر امروز (دوشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سید عمار حکیم ضمن ارائه گزارشی از شرایط جاری در عراق در صحنه‌های میدانی و سیاسی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت عراق قدردانی کرد.

ظریف وزیر امور خارجه کشورمان هم در این دیدار موفقیت‌های سیاسی و نظامی دولت، مردم و همه گروه‌ها و اقوام عراقی را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: اقدام تحالف وطنی در ارائه طرح آشتی ملی بسیار ارزنده و برای آینده سیاسی عراق بسیار مهم است.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: امکان همکاری بین همه گروه‌ها در داخل عراق وجود دارد و لازم است برخی کشورهای منطقه مشکلاتشان را به عراق منتقل نکنند.

ظریف با اشاره به طرح آشتی ملی در عراق افزود: سازمان‌ ملل هم طرح شما را طرح معقول و مطلوبی می‌داند که این هم دستاورد مهمی است.

وزیر امور خارجه امنیت عراق را امنیت ایران خواند و اظهار داشت: هر کمک و امکانی داشته باشیم در خدمت دولت و ملت عراق برای برقراری ثبات و امنیت به کار می‌بریم و لازم است همه اقوام، طوایف و گروه‌های عراقی نیز در همین راستا گام بردارند.

ظریف روابط ایران و عراق را بسیار خوب توصیف و تاکید کرد: این روابط باید ممتاز باشد و به مدلی از روابط در منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FAY2SR اخبار مرتبط ظریف: رژیم صهیونیستی حتی با کمک دیگر قدرت‌ها نیز کاری از پیش نخواهد برد95/09/22 - 16:47چه کسانی امروز با ظریف دیدار کردند + عکس95/09/22 - 16:28رئیس جدید دفتر حفاظت منافع مصر در ایران با ظریف دیدار کرد95/09/22 - 15:46سفیر جدید قرقیزستان در تهران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کرد95/09/22 - 15:38تلاش‌های مرموزی با هدایت خارجی برای ایجاد شکاف در صفوف متحد مردم عراق در جریان است95/09/22 - 15:19ظریف میزبان «حکیم» و «عبدالله»95/09/22 - 12:35حاضر به پذیرش نیروهای نظامی دیگر کشورها بدون هماهنگی دولت عراق نیستیم/آزادسازی موصل را به زودی اعلام می‌کنیم95/09/22 - 10:18 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی کشورهای منطقه مشکلاتشان را به عراق منتقل نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..