تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فروشنده» نامزد جایزه گلدن گلوب شد

کد خبر: ۴۴۰۴۴۸

۳۰  بازدید

فیلم اصغر فرهادی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی‌‌زبان هفتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب شد.

 هنرآنلاین: فیلم اصغر فرهادی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی‌‌زبان هفتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب شد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA)، دوشنبه غروب به وقت ایران نامزدهای این دوره جوایز گلدن گلوب را در هتل بورلی هیلتن در بورلی هیلز اعلام کرد. دان چیدل، لورا درن و آنا کندریک اسامی نامزدها را خواندند.  

در بخش فیلم خارجی‌زبان، فیلم‌های "فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی از ایران، "او" ساخته پل ورهوفن از فرانسه، "نرودا" به کارگردانی پابلو لارین از شیلی، "تونی اردمان"به کارگردانی مارن آدی از آلمان و "Divines" به کارگردانی اودا بنیامینا نامزد شده‌اند.    

هفتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب 8 ژانویه 2017 (بامداد دوشنبه 20 دی) در هتل بورلی هیلتن در بورلی هیلز برگزار و از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شود. جیمی فالون مجری مراسم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فروشنده» نامزد جایزه گلدن گلوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..