تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل حکم حبس به غرس 200 اصله نهال

کد خبر: ۴۴۰۴۴۷

۲۰  بازدید

خبرگزاری ایرنا: شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان گلستان حکم شش ماه زندانی یک مجرم در علی آباد کتول را به غرس 200اصله نهال در اراضی منابع طبیعی این شهرستان و مراقبت و نگهداری از آنان به مدت یک سال تبدیل کرد.

بر اساس حکم صادره از این شعبه قضایی، فردی که براساس حکم شعبه 101 کیفری بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول به دلیل قطع 120 اصله نهال جنگلی از گونه های مختلف و نیز آسیب رساندن به برخی گونه های دیگر، علاوه بر پرداخت جرائم نقدی، به تحمل شش ماه زندان نیر محکوم شده بود، با رای دادگاه تجدید نظر مواجه شد.

براساس رای دادگاه تجدید نظر دادگستری گلستان، این مجرم باید ضمن پرداخت جرائم، به جای تحمل شش ماه حبس، اقدام به غرس 200 اصله نهال و نگهدای و مراقبت از آنان به مدت یک سال نماید.

برپایه حکم دادگاه تجدید نظر، مجرم پس از غرس نهال ها که با هماهنگی منابع طبیعی علی آباد کتول خواهد بود، بایستی به مدت یک سال از نهال ها نگهداری و مراقبت و گزارش تصویری آن را نیز طی چند نوبت به دادگاه اولیه ارائه نماید.

جایگزین کردن انجام خدمات عمومی درحوزه منابع طبیعی به جای حبس چندی است که از سوی برخی قضات دادگستری استان گلستان درحال انجام است و هفته پیش دادگاهی در گنبدکاووس نیز به جای حکم حبس، مجرم را به انجام هزار ساعت کار درحوزه پاکسازی محیط زیست محکوم کرده بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل حکم حبس به غرس 200 اصله نهال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..