تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كشف 132 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق

در اجرای دو عملیات گسترده 132 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق در مشهد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح طرح های ضربتی پلیس آگاهی در مقابله جدی با قاچاق كالا گفت: در سه ماهه گذشته دو عملیات گسترده مبارزه با عاملان تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق به اجرا در آمد.

سردار «بهمن امیری مقدم» افزود: كارآگاهان مبارزه با قاچاق كالا و ارزش پلیس آگاهی خراسان رضوی در این دو مرحله عملیات ضربتی 132 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق كه تعداد زیادی از این اقلام دارای برچسب های تقلبی بودند را با دستورات مراجع قضائی از مراكز توزیع و فروش و همچنین قاچاقچیان كشف كردند.

وی تصریح کرد: پلیس در این دو عملیات گسترده 60 تن از قاچاقچیان عمده و عاملان توزیع و فروش این اقلام آرایشی را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی كردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت توجه شهروندان به نوع خرید اقلام آرایشی و بهداشتی و ضرورت مراجعه به فروشگاه های مجاز عرضه این محصولات گفت: اقلام آرایشی و بهداشتی رابطه مستقیمی با سلامتی شهروندان دارد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در زمینه برخورد با عاملان قاچاق این اقلام و همچنین تشدید اقدامات كنترلی در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی عزم جدی دارد.

سردار امیری مقدم از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فروش و یا تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق، تاریخ مصرف گذشته و تقلبی مراتب را از طریق شماره تلفن 2183700 ، ستاد خبری پلیس آگاهی استان و همچنین شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام//ف.ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كشف 132 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..