تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری هفتمین جشنواره نماز و نیایش در قم

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: هفتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین از 15 تا 17 دی‌ماه در 3 بخش فیلم، فیلمنامه و عکس در قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ وحید فرجی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد،گفت: جشنواره نماز و نیایش از جشنواره‌های برندی است که قم افتخار میزبانی آن را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره نماز و نیایش از سال 83 برای نخستین بار در قم کلید خورد، گفت: این جشنواره که به صوت دوسالانه برگزار می‌شود با عبور از 6 دوره موفقیت‌آمیز امسال هفتمین دوره خود را تجربه می‌کند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه سایر استان‌های کشور علاقه‌مند هستند میزبانی این جشنواره را بر عهده بگیرند و این امتیاز شاخص را به خود اختصاص دهند، تصریح کرد: با تلاش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای قم، امتیاز برگزاری این جشنواره همچنان برای قم باقی‌ مانده است.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره نماز و نیایش در هفتمین دوره برگزاری نسبت به دوره‌های گذشته با کیفیت و کمیت بیشتری روبرو شده است، تصریح کرد: یک‌هزار و 345 اثر شامل فیلم، فیلمنامه و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

فرجی زمان برگزاری این جشنواره را 15 تا 17 دی‌‌ماه دانست و گفت: از سراسر کشور در این جشنواره حضور دارند و مهمان شهر کریمه اهل‌ بیت (س) می‌شوند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: اکران فیلمهای این جشنواره در سینما ونوس و اختتامیه آن در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در روز 17 دی‌‌ماه با اهدای جوایز به منتخبان برگزار می‌شود.

وی اهداف برگزاری جشنواره نماز و نیایش را نگاه ژرف، عمیق و هنرمندانه به عبادت معبود، بررسی ابعاد بیکران معنوی نماز و نیایش در زندگی اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی و نقش نماز به‌ عنوان بهترین شیوه برای حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری هفتمین جشنواره نماز و نیایش در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..