تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش دشمنان برای افزایش آسیب های اجتماعی در کشور/ مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است

ساعت: 15:07 منتشر شده در مورخ: 1395/09/22 شناسه خبر: 975301

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب عنوان کرد؛

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: امروز دشمنان ما با شبکه های مختلف تلاش می کنند تا جوانان و مردم ما را به سمت آسیب های اجتماعی که مواد مخدر یکی از آنهاست، سوق دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، احمدعلی اسدپور صبح امروز در کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر دهیاران میاندوآب با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی اظهار کرد: اسلام دین اخوت، مهربانی و برادری است و امروز دشمن تلاش زیادی برای تفرقه انجام می دهد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برای دشمنان اسلام، شیعه و سنی فرقی ندارد، افزود: تکفیری ها و دشمنان با شیعه و سنی دشمن هستند و می خواهند با اسلام مقابله کنند.

وی گفت: در اسلام برتری به قومیت، نژاد و زبان نیست بلکه ملاک برتری، تقواست و لذا ما وظیفه داریم تا به مصداق آیه شریفه " اشدا علی الکفار و رحما بینهم" با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان بایستیم.

اسدپور در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم آموزش و مقابله با مواد مخدر در بین روستائیان و دهیاران تاکید و تصریح کرد: امروز دشمنان ما با شبکه های مختلف تلاش می کنند تا جوانان و مردم ما را به سمت آسیب های اجتماعی که مواد مخدر یکی از آنهاست، سوق دهند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه هر یک از ما و نهادهای مختلف مانند صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان و مبلغان و روحانیون و... در مقابله با گرایش جوانان به سمت مواد مخدر نقش مهمی دارند، اظهار کرد: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر یک تکلیف و وظیفه همگانی است که باید هر یک از افراد و نهادها از ظرفیت خود برای مقابله با آن استفاده کنند.

وی ورزش را یکی از مهم ترین عوامل برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی دانست و گفت: ورزش همگانی می تواند نقش موثری برای مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی داشته باشند که لازم است در راه توسعه ورزش همگانی گام برداریم.

اسدپور هم چنین مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: مبلغان دینی نیز می توانند با تقویت باورهای مذهبی و دینی مردم در منابر خود، در راه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر گام بردارند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش دشمنان برای افزایش آسیب های اجتماعی در کشور/ مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..