تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش سن اعتیاد، زنگ خطری برای جامعه/ باورهای غلط و فقر از دلایل افزایش اعتیاد است

ساعت: 14:51 منتشر شده در مورخ: 1395/09/22 شناسه خبر: 975293

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: سن گرایش به اعتیاد و استفاده از مواد مخدر در انواع مختلف، متاسفانه کاهش یافته که این یک زنگ خطر است و باید در راستای مقابله با آنها گام برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، سهراب حیدری صبح امروز در همایش دهیاران میاندوآب با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا با اعتیاد و گسترش آن در جامعه مبارزه کنیم، اظهار کرد: اعتیاد و گرایش به سمت مواد مخدر یکی از مهم ترین مسائل و معضلات اجتماعی است که همت همگانی را برای مقابله با آن می طلبد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه علاوه بر مردان، افزایش اعتیاد در بین بانوان نیز به چشم می خورد، افزود: از سوی دیگر سن گرایش به اعتیاد و استفاده از مواد مخدر در انواع مختلف نیز متاسفانه کاهش یافته که این یک زنگ خطر است.

وی به افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار اعلامی، در سال های گذشته میزان استفاده از مواد مخدر صنعتی کمتر بود ولی امروزه متاسفانه استفاده از مواد مخدر صنعتی شیب تندی گرفته که تبعات به مراتب بیشتری از مواد مخدر سنتی دارد.

حیدری با بیان اینکه همه باید این خطر را که گرایش به سمت مواد مخدر بیشتر می شود، احساس کرده و متوجه باشیم، تصریح کرد: متاسفانه گرایش به سمت اعتیاد در بین افراد باسواد و تحصیل کرده نیز وجود دارد که لازم است همت همگانی برای مبارزه با این انجام انجام گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب به عوامل گرایش به سمت مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: باورهای غلط و نادرست، فقر اقتصادی و اجتماعی، کمبود محبت در محیط خانواده و... از مهم ترین موارد گرایش به سمت اعتیاد است که باید در راستای مقابله با آنها گام برداریم و نقش دهیاران نیز در محیط های روستایی در آموزش و مقابله با اعتیاد بسیار مهم و ضروری است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش سن اعتیاد، زنگ خطری برای جامعه/ باورهای غلط و فقر از دلایل افزایش اعتیاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..