تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: رئال باید در تمام مسابقات قهرمان شود

به گزارش ایرنا از مارکا، زین الدین زیدان پس از ورود به ژاپن و در آستانه دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل نماینده مکزیک این سخنان را بیان کرد.
بازیکنان رئال مادرید پس از یک پرواز طولانی به ژاپن رسیدند و به نظر می رسید دچار خستگی شده اند.
اما زیدان در این باره گفت این امر طبیعی است.
زیدان ظاهرا از شیوه گردشی استفاده از بازیکنان و واکنش تیم اصلی به این شیوه خشنود است.
وی در مورد کریم بنزما مهاجم میانی تیم گفت که او همیشه بازی نمی کند، چون همیشه نمی توان خوب بازی کرد. اما او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست.
زیدان ضمن ابراز خشنودی از واکنش بازیکنان خود افزود: من دوست دارم بازیکنانی که به طور مرتب بازی نمی کنند، در بهترین سطح تمرین کنند تا آماده باشند.
تیم فوتبال کلوب آمریکا روز یکشنبه در دور دوم جام باشگاه های جهان در ورزشگاه سوئیتا سیتی شهر اوزاکا (ژاپن) با نتیجه 2 بر یک برابر تیم‌ فوتبال جئونبوک کره جنوبی به برتری رسید و حریف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی شد.
کلوب آمریکا پنجشنبه 25 آذر در مرحله نیمه ‌نهایی این رقابتها باید به مصاف رئال‌مادرید، فاتح لیگ قهرمانان اروپا برود.
رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان از روز پنجشنبه 18 آذر در ژاپن آغاز شده است.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: رئال باید در تمام مسابقات قهرمان شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..