تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت مقابله باجریان های تکفیری درکنفرانس وحدت بررسی می شود

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این کنفرانس که با حضور متفکران و نمایندگانی از 50 کشور به مدت سه روز در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، موضوع «وحدت وضرورت مقابله باجریان های تکفیری» از زوایای گوناگون بررسی می‌شود.
در این کنفرانس متفکران و اندیشمندانی از کشورهای مالزی، روسیه، اندونزی، عراق، لبنان، تایلند، الجزایر،انگلستان،آمریکا، استرالیا، تونس، چین، مصر و دیگر کشورها حضور دارند.
نقش جریان های تکفیری در تفرقه صفوف مسلمانان، ضرورت مقابله با جریان های تکفیری برای تحقق وحدت امت، نقش استعمار در تجزیه جهان اسلام توسط جریان های تکفیری و خطر جریان های تکفیری برای زنده نگه داشتن مسئله فلسطین از جمله محورهای این کنفرانس است.
از دیگر موضوع ها می توان به جریان های تکفیری بر سر راه بسیج امت جهت آزادی فلسطین ، بهره برداری دشمن صهیونیستی از جریان های تکفیری، جریان های تکفیری مانعی سر راه تمدن سازی نوین اسلامی، مقابله تکفیر با جریان احیاگری اسلامی، لزوم بررسی افکار باطل و شرایط روانی تکفیری ها جهت مقابله با آنها و نقش رسانه ها در مقابله با جریان های تکفیری اشاره کرد.
فراهنگ **1003**1823 تنظیم کننده: محمدرضا جعفرملک* انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت مقابله باجریان های تکفیری درکنفرانس وحدت بررسی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..